Hädanefter ska jag va bra

Känner mig tom ikväll. Lämnade mina vänner för en timme sen och då försvann all form av glädje.
Tankarna snurrar och jag vet verkligen inte vad jag tycker och känner längre.
Otillräcklig. Måste prata med alla. Hinner knappt prata med den person jag verkligen behöver, hinner inte vara en bra vän.
Vill inte gå på en skola utan dem. Vet inte vad jag ska göra i framtiden. Fortsätta eller byta linje? Sluta från en bra klass med fina personer och börja på en bra skola men utan bakning? Eller gå kvar och känna resten av livet att jag missade något?
Måste prata med syv - orkar inte prata.
Förresten, hur gör man för att vara bra? Hur gör man egentligen? Mina försök har inte funkat särskilt bra.
Är så rädd att förlora alla. Är ju egentligen ingenting. Kaos i huvudet.
 
Tar antagligen bort det här imorgon. Är för trött för att ens tänka över detta inlägg just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback