5/5 2014

Påbörjar en jävla massa meningar både här och på twitter, instagram och sms men trycker sedan bort det eller sparar ett inlägg som kommer ligga bland mina utkast i alla oändlighet. Är trött på allt och formuleringarna blir aldrig som jag tänkt mig och jag känner skuld för att jag är ledsen för jag vet att det finns andra som har det värre och allt är bara skit. Fel fel fel. Du gör fel.
Inget blir ju som jag vill och jag undrar mest om hela mitt liv kommer gå ut på att vänta på något bättre.
 
Att det är trettio dagar kvar tills jag åker till Linnea får mig att andas men det gör mig samtidigt rädd och nervös.
För vad fan händer om hon inser hur dålig jag egentligen är?

 

Kommentarer
- johanna

Linnea är en väldigt kärleksfull och underbar person och jag tvivlar inte en sekund på att hon kommer tycka om dig som bara den. Jag har hört henne prata om dig och hon gillar dig verkligen.

Du är verkligen inte dålig på något sätt. Jag tycker du verkar vara alldeles fantastisk. <3

Svar: Men oj, den här kommentaren gjorde att jag brast ut i tårar. Så fin.
Linnea är verkligen som du beskriver henne och det är väl typ därför jag är orolig, att jag inte kommer leva upp till hennes förväntningar eller lyckas såra henne genom att vara jag eller göra något annat dumt... Men tack, blir glad <3

Du är så himla fin Johanna, verkligen. Tycker du verkar vara helt fantastisk du med och jag hoppas att jag får chansen att träffa dig någon gång i framtiden. Kram! <3
kristaller.blo.gg

2014-05-06 @ 22:35:01
URL: http://www.nattstad.se/convincing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback