En kväll i mars

Tumblr
 
Lämnar en mysig kväll med några fina vänner i sällskap av Anton. Det knastrar under fötterna där vi går och vi fortsätter diskutera ett av kvällens samtalsämnen, pokemon, där i mörkret. Jag som aldrig riktigt förstått mina vänners passion men börjat fascinerats av den ställer onödiga frågor som han lugnt svarar på. Vi fortsätter gå, jag hem och han mot busshållplatsen. One Direction byts på något sätt till samtalsämne och jag tänker att det är ett sådant här lättsamt samtal som är skönt att ha ibland. Det blir varken ansträngt eller tungt, utan vi båda pratar på under den korta sträckan. Han är en fin vän den där Anton, även fast vår vänskap mest består av att diskutera hans hår och att reta varandra.
En kram och ett "Vi syns på snapchat" och sen fortsätter jag hem till mitt hus där jag äter kvällsfika med lillebror. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback