Lite från min vecka

Började veckan med att vända ryggen mot Jimmie Åkesson och SD när de kom till Umeå och pratade. Under tiden de var här hölls det ett knytkalas mot rasism, så jag fikade med lite olika människor medan vi väntade. I tisdags så gjorde vi inte särskilt mycket alls i skolan. Vi prioriterade french fries, lyxshake och youtube istället för lektioner. Vem orkar ens ta skolan seriöst de här sista veckorna liksom? 
I fredags var det mattenationella hela dagen vilket var ganska jättejobbigt, och sedan spelade jag brännboll på kvällen vilket inte riktigt är min grej. Sen igår var jag på kosläpp och åt glass, och resten av dagen och kvällen var jag ledsen och hatade allt.
Min söndag har jag spenderat på kyrkan på ett himla långt möte och sen åkte familjen in till stan och åt supergod mat på Costas.
 
Denna vecka består av väldigt få lektioner så tänker att jag nog överlever den med.
För veckan efter det så åker jag till Göteborg(!!!), träffar Linnea(!!!!!!!!!) och ser Håkan Hellström!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback