Lite sommarlovsvardag i brist på annat


De senaste dagarna har ändå varit himla bra. I lördags badade jag och Jennifer och det var kul minus alla småkillar som var befann sig överallt. Senare på kvällen spelade jag kubb och åt kladdkaka med några för att välkomna den nya ungdomsledaren på kyrkan. 
I söndags hade vi en mysig klassåterträff med förra klassen. Knytkalas hos vår gamla klassföreståndare och där stannade vi tills han skulle bort på middag. Åh vad det var kul att få träffas tillsammans igen, tycker om dem så!
I måndags mötte jag upp Anna på stan och vi fikade två gånger samt gick på upptäcksfärd. Men mest så pratade vi om allt och inget. Det var en himla bra dag i alla fall med lika bra sällskap!
Idag har jag sett senaste Pretty Litte Liars (det var såå bra) och packat. Imorgon börjar nämligen vår resa till Gotland, med ett upphåll i Stockholm över natten. Därefter Göteborg, så på lördag träffar jag Linnea igen!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback