Sommarlov tralala

Oj hej. Det var visst ett tag sen sist och jag skyller bara på att jag faktiskt har haft något att göra för en gångs skull. Först åkte min familj till Göteborg över midsommarhelgen så jag träffade Linnea och sen tog vi färjan till Gotland där vi stannade några dagar. På hemvägen gjorde vi ett stopp i Enköping för bröllop och sen raka vägen hem. Tänkte kanske skriva lite mer om det senare, har flera bilder från semestern. Sen har jag tillbringat cirka en vecka sisådär hos mormor innan jag tog bussen hem till min egna säng mmm.
 
Under tiden jag har varit hemma har jag mest njutit och umgåtts med fina vänner. Vi har hunnit med Vännäsdagarna, att servera på bröllop (mina konfaledare och vänners), badning och en lång äventyrsdag som innebar cyklade i flera mil och dyblöta kläder men även skratt och god glass. Och även UxU som jag skriver mer om snart hihi. Annars är livet rätt fint och jag är glad. Hoppas ni har det fint puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback