Hemavan

 
(Förlåt för alla instagrambilder...)
 
2014 och jag undrar mest när jag kommer bli en människa igen.
Avslutade 2013 på det bästa sättet. Åkte till Hemavan och fjällgården som jag inte varit på sedan något år tillbaka och tillbringade de sista 5 dagarna på året med en stor bunt härliga människor. Vi lekte lekar i snön, skrattade, åt chips, spelade spel, hade hets-turnering, sjöng lovsånger, tittade på världens bästa spex, diskuterade, hade fruktansvärt fina andakter, kramades och massa annat. På nyårsafton åt vi god mat och skrattade ännu mer, gick ut och firade in det nya året och sen dansade jag väl mest i tre timmar och efter det umgicks vi lite till innan jag gick och försökte få lite sömn. Är så glad att jag åkte och så tacksam över varenda minut jag fick spendera där. Över alla fina människor jag fick lära känna och över hur bra ledarna var. Har så mycket krambaksmälla nu och saknar mest allt och alla. Så får väl bara vänta 360 dagar nu tills nästa gång. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback