För du är tom och jag är tom

Nu har skolan börjat igen och i och med att vi började på en onsdag så var motivationen att gå dit långt under minusstrecket. Att vakna halv sex för att stå i köket i tre timmar på morgonen och filea fisk var inte direkt det mest tilltalande. Men det funkade och även fast jag har så svårt för att stå där och skära upp döda djur så gjorde jag klart en hel rödspätta, kanske inte exemplariskt om man jämnför med de som hann med två stycken rödspättor samt en lax, men det kändes bra gjort ändå. Sen dess har jag hunnit med två hektiska hela dagar i köket och det är med värkande fötter som jag lämnat skolan, träskorna är hemska. Idag kom Elvira över till mig efter middagen och vi åt cheeze starz och umgicks i några timmar. Skrattade en hel del också, som alltid med henne. Nu tänkte jag försöka ta igen lite missad sömn, kommer snart tillbaka och försöker skriva något mer här. Vill ju faktiskt blogga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback