Tisdag

 
Hej hopp. Mitt påsklov var helt okej. Större delen var fruktansvärt tråkig men under själva påsken åkte vi till farfars hus där jag fick träffa släkt och äta god mat, så det var kul. Träffade även mitt kusinbarn och han var såå söt. Lever för bebisar. 
Idag var det skola igen och dagen flöt ändå på rätt bra. Vår sista lektion var bra för då diskuterade vi ideal och och en del annat. Gillar sådana lektioner, då man får diskutera och argumentera om viktiga saker. Mer sånt!! Imorgon blev det visst inga lektioner för oss så då ska jag sova, tjoho!
 
(Förresten, har kollat lite mer på kameror nu och ska förhoppningsvis köpa en ny efter nästa studiebidrag, längtar!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback