Prov och bulor

 
Idag skrev vi det skriftliga nationella provet i engelska. Låt oss bara säga att engelska inte riktigt är min grej och speciellt inte under tidspress.
Efter det hade vi inga lektioner förrän tjugofem över tolv. Så när vi försökte fördriva tiden hittade några ur klassen en kundvagn på skolan och "Jaa" tänkte vi och började leka med den. Dumt gjort. Slog i huvudet över tinningen när jag skulle upp från den nedre delen av vagnen så det började bulta som bara den. Visade sig att det bara blev en bula men jag vart ändå rädd och omtumlad så jag åkte hem och åt glass.
Borde kanske sluta komma med dumma idéer men att äta glass och titta på Whip it istället för matte och svenska var ändå inte helt fel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback