The world is like a symphony

Har tyvärr inga egna bilder just nu, så det får bli en på Snusmumriken från tumblr.
 
Hej. Var ledig i fredags och är det imorgon med - hur skönt?! Eller vi har utvecklingssamtal så det är "självstudiedagar" men ja, ledigt som ledigt haha. I torsdags var vi i bageriet igen och bakade två sorters bröd samt fick världens drygaste branschkunskapsuppgift (gruvar ihjäl mig).
Den andra klassen var ledig av någon anledning men det spelade inte så stor roll. Jag, Jennifer, Maja, Linn och Pernilla åkte hiss och åt billiga krämbullar på lunchen, så vi hade det himla mysigt ändå! Nu ska jag snart lägga mig och läsa The Fault in Our Stars, god natt på er.

Kommentarer
- madeleine swag

Hallååå Johanna, nu har jag också skaffat blogg igen! Så svårt att sluta när man innerst inne verkligen gillar att blogga hihi.

Vad tycker du om The Fault in Our Stars såhär långt förresten? :)

2013-10-17 @ 17:39:48
URL: http://www.enformigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback