Jag by Alva

För någon helg sen så bad jag Alva fotografera mig då jag kände att det var dags för ny profilbild på facebook och min självutlösare är försvunnen. Dessutom är hon ju tusen gånger bättre på att fotografera och redigera än mig också. Tycker dock synd om henne - för att jag är inte den bästa modellen direkt... Men det slutade med några bilder där jag faktiskt såg helt okej ut!
Tycker att ni som inte redan gjort det borde gå in på hennes blogg och titta, den är jättefin! Kram. 
 
(Ursäkta för att detta är samma bilder som Alva la upp på sin blogg, men känner mig inte riktigt bekväm med att visa bilder där mer av min kropp syns...)

Kommentarer
- madeleine

Du är verkligen supervacker!

Svar: <3Du med finis, du med!
kristaller.blo.gg

2013-10-24 @ 20:08:53
URL: http://enformig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback