Fjärde oktober.

Hej. Allt har varit så stressigt den senaste tiden, så har inte hunnit med så mycket. I tisdags fyllde jag i alla fall sexton år. Dagen var okej, fick delicatobollar och te i födelsedagspresent av min fina Jennifer och alla på skolan var snälla haha. Sen blev det lite kaos här hemma men kvällen slutade bra och min tårta var jättegod (Den innehöll kokosmousse och geishafluff ♥).
 
Idag gjorde jag bort det sista provet i "Livsnär"-kursen för den här terminen och det kändes SÅ skönt. Sen åt vi frukost på skolan som bestod av omelett, macka och bacon (åt bara macka och vatten woho). Efter det gjorde vi majonnäs och städade i en oändlighet, som vanligt. Men sen fick vi sluta vid lunch så jag fick trevligt sällskap till stan utav Linn och Mia där mamma hämtade upp mig. Ikväll har jag baktat bullar med de bästa och sedan suttit och pratat om bra saker som julkalendrar och filmer. Och lite samtal om Pretty Little Liars med Rebecca, Mathilda och Elvira. Så mys. Ha en bra helg finisar, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback