I'm back in Liverpool and everything seems the same

 
Jag vill ju hålla den här bloggen uppdaterad. Jag vill inte låta det gå flera dagar innan jag tar mig ork. Men det blir bara så. Det stora problemet är väl det här med bilder. Min kamera lägger av mer och mer och jag är så less på den. Och dessutom så blir det mörkare för varje dag som kommer och alltså ännu svårare att fånga något på bild. Därför känns det omotiverat att blogga, för jag kan ju inte ta bilder från tumblr till varje inlägg? Ska försöka köpa mig en ny kamera efter jul, men tills dess kan det vara lite tomt på bilder här.
 
Höstlovet spenderade jag i Turkiet. All inclusive igen. Ja, vad ska man säga? Varmt och skönt var det, och härligt att lägga bort tankarna för en vecka. Umgicks med den andra familjens åttaåring för det mesta, hon fick mig att våga åka vattenrutschkanorna och jag hjälpte henne att säga "lemon" när hon ville ha glass. Vi är ett bra team. Men maten var inte den roligaste om man är vegetarian, är fortfarande så less på pommes att det inte är sant...
Efter lovet åkte vi till farfar och "fjällen" för att gå på barndop. Träffade släkt och bebis, en underbar kombination. Och någon gång efter jul ska jag kanske flyga till Stockholm själv för att träffa min kusin, och dit längtar jag hur mycket som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback