En liten lista

Dagens låt: Hm, har inte lyssnat på så mycket musik idag faktist. Men den här lyssnade jag mycket på i måndags och tisdags.

(Nu lyssnar jag på 1D för fick värsta saknaden)

Dagens frisyr: Ganska som alltid. Med extra konstig lugg dock, eftersom jag hade min kockmössa halva dagen.

Dagens smink: BB-cream, concealer, puder, ögonbrynsskugga och mascara!

Dagens klädsel: Bifogar en bild där jag stirrar in i er själ typ.

Dagens roliga händelse: Hm.....kanske att jag lyckades bra med mina crepes i köket idag?

Dagens planer: Det är ju inte så mycket kvar av dagen just nu, men jag har i alla fall varit i skolan och lagat mat och haft svenska och engelska. Sen åkt hem och muttrat över matten.

Dagens saknad: Om jag får svara en person som jag aldrig träffat så gör jag nog det? Linnea som fortfarande bor 24927420194 mil från mig. Annars Rebecca, flera veckor sedan vi träffdes!

Dagens tråkigaste: Haha åh, denna dag har varit s ä m s t, så rätt mycket! Men att skala räkor pga var äckligt, dumt och jobbigt. Och sen vardagssexismen (fick ett litet utbrott på två i klassen idag heh)

Dagens mat: Bönor och ris till lunch och sedan gårdagens rester, någon quorngryta med ris + hummus och fetaost!

Dagens mående: Bittert.

Dagens tanke: "Bajs"

Dagens längtan: TILLS JAG FÅR ÅKA TILL GÖTEBORG OCH KRAMA OM LINNEA FÖR FÖRSTA GÅNGEN

Dagens smycke: Örhängen!
Dagens önskan: Att någon ser till att vi slipper alla branschkunskapsuppgifter pga hatar människor!!!!!!!!

 

Avslutar med en bild på mig som säger hej.

 
 
 

Kommentarer
- johanna

Du är så fin!!

Svar: Men åh vad gullig du är! Verkligen du med finis, kram!
kristaller.blo.gg

2013-11-21 @ 07:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback