Här är jag

 

Hej här är jag. Johanna heter jag och jag går mina sista månader på högstadiet och har väl mest ångest hela tiden. Men snart börjar jag gymnasiet och då kanske något blir bra i alla fall. Kommer dock gråta som få över att behöva lämna min klass, men sådant får man stå ut med. Annars är jag kär i någon jag aldrig kommer få, pratar för mycket om onödiga saker och har världens sämsta (bästa enligt mig) humor. Vad mer ska jag säga? Ni har ju en beskrivning till vänster också så det här får nog räcka tills vidare. Här kan jag förhoppningsvis skriva vad jag vill utan begränsningar. 

Så välkommna då eller något. 

 

Ps. Har ingen bättre bild på mig själv på den här datorn för tillfället så ni får stå ut även fast mitt hår ser smutsigt ut och jag ser knäpp ut.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback