Lite om vad som hänt de senaste dagarna

(tumblr)
Hej. I måndags hade jag mina tre sista lektioner på hela grundskolan. Känns mest överväldigande men är lycklig ändå. Gymnaiset är bara några månader ifrån och det är ju dit jag längtat så länge nu. På eftermiddagen så badade vi i älven och hade knytkalas och jag lyckades såklart få massa ångest då också. Som tur frågade min fina kompis en sådan enkel sak som "hur är det?" och även om jag inte kunde svara riktigt så gjorde det sitautionen mycket bättre. Min tisdag och onsdag har jag spenderat med att planera för niornas avslutningsmiddag "Sista kvällen med niorna" som elevensval. På tisdagsmorgonen blev det jättestelt, eftersom vi var två olika gäng som skulle styra upp det hela, och den andra delen var folk från min gamla klass. Men det släppte sen och jag skrattade mer den dagen än vad jag gjort på länge. Sen igår så hade mina kompisar varit med och arrangerat en öppen scen här i mitt samhälle så då var jag där i några timmar. Så himla roligt. Jag och Nina dansade till Hannah Montana, Anton var där uppe säkert tio gånger, improviserade dikter, ljusshow, riktigt band, och sen massa flummusik på slutet då någon tyckte "man kan väl gå upp på scenen och bara jamma tillsammans!" och skrattade så himla mycket. Åh. Annat jag gjort är att lyssna på Ulrik som gästredaktör i musikguiden och varit arg på allt och alla. Men just nu, när jag sitter här, känns det faktiskt ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback