Andra juni.

Lite instagrambilder från de senaste dagarna (@konsekvenser) Jag har varit rätt tyst här, jag vet. Men ångest och skolarbeten har stått ivägen och jag har inte orkat redigera mer Barcelonabilder. Men imorgon är sista riktiga skoldagen och sen har jag elevensval, så då har jag tid att både redigera och blogga igen! Boken på sista bilden köpte jag igår och när jag såg titeln och stjärnorna så blev jag förälskad och tänkte - Den m å s t e jag ha. Känner på mig att den är cirkus bäst i världen. Nu ska jag snart gå och lägga mig efter att ha försökt göra färdigt sista skolarbeten + baka till knytkalas + ha lite fritid + plocka ihop skolböcker som ska lämnas in. Så är hur trött som helst igen. Men det blir säkert bra sen när sommarlovet snart kommer och jag får sova åh. Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback