Bilder från niornas avslutningsmiddag.

 
Lite såhär såg det ut på niornas avslutningsmiddag "Sista kvällen med niorna". Lärarna gjorde sketcher om några elever (fick tyvärr ingen bra bild på det), vi åt mat (jag åt bara frukt och bröd), lekte lekar som jag varit med och planerat, fick "diplom" och presenter från lärare, hade roliga raster utomhus, åt kladdkaka och dansade till halvdålig musik med trötta fötter. Det var en kul middag med massa skratt och alla var jättefina. Men det kändes så vemodigt på slutet när det var ett bildspel och veta att det där var sista gången i mitt liv jag såg en del personer. Alla jag känt och umgåtts med på mellanstadiet, alla jag önskat jag pratat mer med, alla jag haft förutfattade meningar om som säkert inte alls stämde och så vidare. Det kändes rätt konstigt faktiskt. Men nu säger jag hej gymnasiet och hej nya människor!
 
[Tidsinställt]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback