Jag slog mig själv för pannan och sa: Vad har jag gjort?

Är hemma nu från en himla bra resa. Först London från onsdag till lördag då vi åkte tåg till Paris. Där stannade vi till onsdag och sen åkte vi tåg till Bryssel som vi sedan åkte ifrån på fredagen. Var skönt att lämna verkligheten ett tag. Att fokusera på andra saker. Hade bästa midsommaren jag någonsin haft, på WB Studio tour. Jag grät lite när jag var där. Älskar Harry Potter något obegripligt mycket och att vara så nära Hogwarts kändes magiskt. Nu kliar min näsa och huvudet känns tungt för jag har blivit förkyld. Det gör dock inte mig så mycket för det kom som en räddare i nöden. Det är mer tankarna som trycker ner mig. Hur trött jag än är så envisas de med att fylla huvudet och jag vet fan inte vad jag ska göra för att få de att försvinna. Ångrar allt.
 
Till två bra saker:
1. Jag kom in på Resturang och Livsmedel och kommer tillbringa mina tre gymnasieår med något jag tycker om.
2. Jag ska se Lars Winnerbäck i höst och det känns underbart eftersom jag har väntat sen jag var tolv år på att få göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback