Lite vardag

Hej och så. Det är i dag 10 dagar kvar och jag längtar så himla himla mycket, samtidigt som jag är ganska nervös eftersom det är min andra riktigta konsert någonsin och första gången med ståplats. Livet förutom alla tankar på Håkan då? Inte mycket. Igår gick jag och Jennifer på stan efter skolan och köpte varsitt fint plagg (kopplat till Håkan det med dock hihi) och sen köpte jag julklappar och glitterstrumpbyxor. I helgen var jag på julmarknad vilket mest resulterade i sönderfrusna fötter (våga vägra byxor osv.) och en bitter Johanna, men sen köpte vi Yollibox så då blev jag glad. Och nu har jag bara ett prov/läxförhör imorgon och sen är jag fri! Livet är rätt fint ändå, fast det är nog mest för att jag är så himla peppig inför konserten. Oroar mig lite för hur ledsen jag kommer vara efter den nittonde ärligt talat. Men det är ett tag kvar, så ska inte tänka på det nu.

Kommentarer
- johanna

Yollibox!!
Haha, din bästa vän heter Jennifer? Jag heter också Johanna och en av mina bästa vänner heter Jennifer. X)

Svar: Yollibox är bäääst! Haha ja eller alltså hon är väl den i min klass som jag är närmast just nu hihi, men vad kul! Johannor kanske ofta blir vän med Jennifers, vem vet hoho?!
kristaller.blo.gg

2013-12-11 @ 21:43:33
- Linnea

Ja, jag håller verkligen med!
Vi ska bege oss mot Idun någon gång under förmiddagen hade vi tänkt!

2013-12-15 @ 12:39:20
URL: http://owc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback