Vet inte ens om jag är tillbaka eller inte.

 
I morgon börjar jag gymnasiet så tänkte att jag kunde göra ett försök att återuppliva den här bloggen. 
Jag vet egentligen inte riktigt varför jag inte skrivit något. Lusten försvann helt enkelt och har haft så mycket olika känslor.
Och det är så svårt att hålla den vid liv när jag varken är bra på att fotografera eller skriva, och då mitt liv är lika intressant som en guldfisks. 
Några veckor hos mormor, några veckor hos farfar. Jag har läst, badat varje dag i en vecka med en av mina fastrar, tagit vara på solen, bakat, ätit middagar med mina släktingar och på riktigt njutit. Bland det bästa jag vet är att umgås med min släkt och att göra det nästan varje dag i en hel vecka har fått mig att må så bra. Sen åkte vi hem och jag vet knappt vad jag gjort men har i alla fall sett Känn ingen Sorg på bio och den var så obeskrivligt fin. Har varit opepp på livet ett tag men med fina sms från en vän som bor i en helt annan del av landet och Harry Potter har jag klarat mig. Och är väl typ tillbaka nu. Eller lite mer i ett mellanläge - är inte opepp men inte helt övertaggad på livet som jag kände mig efter Känn ingen sorg och framot i några dagar. Nej, utan lite mer mitt i mellan.Men i morgon händer det som jag längtat efter så länge nu.
Jag börjar gymnasiet och får en liten omstart på mitt liv. 

Kommentarer
- johanna

Hoppas det blir jättebra <3

2013-08-19 @ 06:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback