Lush.

 
 
Lush. Om jag skulle beskriva Lush med kroppspråk så skulle det nog bli denna jag använde mig av.
När jag var i Frankrike så fanns det en Lush-butik i en stor galleria i närheten av där vi bodde. Så vi gick dit en eftermiddag och försökte förstå fast allt stod på franska. Köpte med mig en som jag kom ihåg från internet, Space Girl heter den. Och förra söndagen använde jag den och oj så fin den var! Vattnet färgades både lila och rosa och det blev ett glitterparadis i badkaret. Dessutom luktade den fantastiskt gott också. Nu när mamma var i Stockholm så köpte hon med sig en ansiktsmask jag egentligen önskade mig i födelsedagspresent - men som jag fick nu istället. Den heter cupcake och luktar mintchoklad, längtar så tills jag kan använda den! Och förutom att Lush produkter är så bra och luktar gott så är de dessutom inte djurtestade och de flesta är veganska. Vilket är suveränt helt enkelt. Så det är ett tips att köpa eller önska sig, produkter från Lush!
 
(Ps. såg att detta lät väldigt mycket som ett reklam-inlägg, men tanken var mest att jag ville berätta hur bra Lush är hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback