En fredag.

En vecka på gymansiet har jag klarat av nu. Igår så hann vi bara prova kläder, få lås till datorskåpen samt få våra knivar (har fyra egna knivar woho, som är inlåsta på skolan dock haha). Och sitta och göra ingenting. Det har vi gjort mest hela tiden känns det som, bara suttit och väntat. Vi slutade tjugo över tio och då gick jag ner på stan och åt lunch på Barista, en grillad macka med hummus, mango och avokado. Sen köpte jag det jag skulle ha (räknehäfte och present till Rebecca) men också en eyeliner och en busskortsficka (vad heter det ens?) med Barbapapa på. Sen försökte jag ta död på tiden och gick sen upp till Midgård för att vänta på att Rebecca och Nina skulle sluta. Gick in ett tag för att säga hej till några andra och sen satte vi oss i kaffeterian där jag gav Rebecca en försenad födelsedagspresent och så satt vi och pratade i drygt en och en halv timme. Var så himla fint att äntligen få träffa henne igen, och även att säga hej till mina andra kompisar. Känns så knäppt att alla utom jag går på samma skola. Men det är ju både bra och dåligt. Kram på er finisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback